شناسهٔ خبر: 33444 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

روش‌های جدید تأمین منابع مالی باید در اولویت باشد

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: روش‌های جدید تأمین مالی بر اساس ظرفیت‌های قانونی باید در دستور کار ادارات حوزه حمل‌ونقل استان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارک قدم در جمع مدیران حراست ادارات حوزه حمل‌ونقل استان در سالن جلسات راه و شهرسازی با بیان حساسیت‌ها و مأموریت‌های مهم مدیران و کارشناسان حراست، گفت: برون‌سپاری امور بر اساس آنچه در قانون پیش‌بینی شده و تأمین منابع مالی از مجرایی که قانون‌گذار اجازه می‌دهد از راهکارهایی است که می‌توان در سال آینده جهت اجرای پروژه‌های مهم این بخش انجام داد.

رئیس شورای حمل‌ونقل گلستان در ادامه افزود: گستردگی خدمات، تنوع مأموریت‌ها و مطالبات مردمی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و ملی از عملکرد حوزه حمل‌ونقل استان، این بخش را بسیار حساس و خطیر نموده و این ویژگی آسیب‌پذیری دستگاه‌های ذکر شده را دوچندان می‌کند.

وی ادامه داد: راه‌های ارتباطی زمینی، هوایی، دریایی و ریلی به‌عنوان زیرساخت توسعه در کشور و بالطبع در استان حائز اهمیت است و مدیران با تمامی وجود در ارتقای این بخش فعالیت دارند و مسئولین حراست نیز باید در این مسیر کمک‌حال مدیران باشند.

مبارک قدم اظهار کرد: حضور به‌موقع در کلیه امور، شناخت کامل مسائل، توجه و شناسایی گلوگاه‌های فساد، نظارت بر اجرای مناقصه و مزایده‌ها، حفظ و نگهداری از اموال و بیت‌المال و پیگیری مطالبات برحق کارکنان از وظایف مهم مدیران حراست است.

گردهمایی مدیران حراست ادارات کل شورای حمل‌ونقل استان گلستان در جهت بررسی مسائل و موارد مطروحه، بخشنامه‌ها، آئین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بحث و تبادل‌نظر به‌صورت مستمر در طول سال برگزار می‌گردد.

نظر شما